همیشه دنیای بزرگتری از جهان مادی درونم میجوشید؛ جنونی که برای تمام علوم بشر ناشناخته بود. کتابها، مرا به آرامشِ نهفته در فاصله بین کلمات رساندند. خودم را در صفحات کاغذی پیدا کردم، ساختم و رشد دادم و امروز، رویای جهانی بهتر را در سرم مزهمزه می کنم و بدیهیست تنها سلاحم، کلمه است با اندکی فکر…
دیدگاهتان را بنویسید