X

دسته: گفتارچه

– چرا می‌نویسی؟
+ ابتدا می‌نوشتم چون دوست داشتم بنویسم. بعد رفته‌رفته نوشتن برایم به صورت وسیله همدمی با خودم درآمد، به‌طوری که نمی‌توانم از آن صرف‌نظر کنم.

بخشی از مصاحبه با آنتونیو تابوکی / نویسنده

کپی رایت © 2026 راویچه؛ احسان خواجوی