چرا مینویسی؟ 27/09/2024 / احسان خواجوی / بدون دیدگاه – چرا مینویسی؟ + ابتدا مینوشتم چون دوست داشتم بنویسم. بعد رفتهرفته نوشتن برایم به صورت وسیله همدمی با خودم درآمد، بهطوری که نمیتوانم از آن صرفنظر کنم. بخشی از مصاحبه با آنتونیو تابوکی / نویسنده